Top
 

Support

GeoTax / Support

Support

Bent u gebruiker of applicatiebeheerder van GeoTax-software en hebt u een softwaregerelateerd probleem? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Wat mag u van de helpdesk verwachten?

Onze helpdeskmedewerkers hebben technisch inzicht in de werking van de diverse GeoTax-applicaties. Daarnaast hebben ze alle functionele cursussen van deze producten gevolgd en kennis van Oracle en SQL. Verder kennen de helpdeskmedewerkers de (samen)werking van de diverse componenten waaruit de architectuur van de GeoTax-applicaties bestaat. Voor gedetailleerde functionele vragen zijn productmanagers beschikbaar.

De helpdesk is niet bedoeld voor (functioneel) inhoudelijke vragen over het (dagelijkse) gebruik of de inrichting van de GeoTax-software/database. Hiervoor kunt u een implementatieadviseur inhuren. Problemen in de GeoTax-software die worden veroorzaakt door de technische omgeving (bijvoorbeeld onvoldoende geheugen Oracle), moeten door de eigen afdeling interne automatisering worden opgepakt. Wanneer hiervan sprake is, zal de helpdesk u erop attenderen.

Zo maakt u gebruik van de helpdesk

Een melding kunt u per e-mail (helpdesk@geotax.nl) of via het helpdeskportaal doen.

De diensten van de helpdesk zijn verrekend in het onderhoudscontract. U hoeft dus niet te betalen voor een melding.

Hulp op afstand: TeamViewer downloaden