Top
 

Vastgoed beheren

GeoTax / Registreren en beheren / Vastgoed beheren

Gemeentelijk vastgoedmanagement

Veel gemeenten hebben slecht zicht op de staat van onderhoud, de looptijd van de contracten en wie exact de gebruikers van hun vastgoed zijn. GT-AXXERION biedt hiervoor een oplossing en is een procesgeoriënteerde applicatie die beschikbaar is via internet. U kunt het systeem eenvoudig aanpassen aan uw situatie en betaalt alleen voor daadwerkelijk gebruik. Daardoor is de applicatie betaalbaar voor zowel kleine als grote gemeenten. Door de modulaire opbouw is de applicatie bovendien zeer geschikt om toe te passen in een groeimodel. In de opbouwfase gebruikt u het dan als vastgoedinformatiesysteem en uiteindelijk als portefeuillemanagementsysteem.

Informatie of demo

Wilt u meer informatie of een vrijblijvende demo? Neem dan contact met ons op via 088 – 77 08 200 of info@geotax.nl

U kunt kiezen uit de volgende modules:

Contacten

(adres- en contactbeheer)

Meldingen

Voor meldingen, aanvragen, klachten en storingen. Voor elke type aanvraag kunt u een specifieke workflow opstellen. Taken worden automatisch toegewezen aan personen. Managers kunnen de status van de aanvraag bekijken om te controleren of aan service level agreements wordt voldaan.

Gebouwbeheer

Voor alle vitale informatie over uw vastgoed. Ook kunt u personen en inventaris toewijzen aan ruimten, reserveringen maken en onderhoudsplanningen, budgetten en werkorders per gebouw vastleggen en beheren.

Onderhoud

Voor elk type onderhoud kunt u de kosten van materiaal en arbeid bepalen, zodat u vooraf een begroting kunt maken.

Inkoop

Om gegevens bij te houden over producten en diensten die door uw organisatie of door anderen aangeboden worden.

ITIL

Ondersteuning van de diverse ITIL-processen op basis van best practices bij onze klanten. Deze processen zijn aan elkaar gekoppeld zodat de onderlinge samenhang altijd eenvoudig herkenbaar is. Zo is bij een wijziging direct te zien welk incident de aanleiding voor welk probleem vormde, om welk CMDB-item het gaat en in welke release de oplossing gerealiseerd zal zijn.

Reserveringen

Om snel en eenvoudig reserveringen te maken van ruimten, apparatuur, lunches en speciale diensten.

Werkorders

Om de voortgang bij te houden van de werkorders binnen en buiten uw organisatie.

Contractbeheer

Voor alle contracten binnen uw organisatie.

Inventarisbeheer

Voor het beheer van inventaris, zoals softwarelicenties, computers, meubilair en auto’s. U kunt onderhoudskosten bijhouden en zien wie de gebruiker is.

Projectbeheer

Deze module helpt u om projectinformatie te beheren, budget op te stellen en kosten bij te houden van projecten, zoals het bouwen van een school of het renoveren van een buurthuis. De module biedt hulpmiddelen om samen te werken met interne en externe personen.

Documentbeheer

Met functionaliteiten voor versiebeheer, revisiebeheer, toegangscontrole, viewing en het toevoegen van opmerkingen. De module bevat tevens een markup-functie.

Workflow

Met deze module kunt u specifieke workflows inrichten waardoor u in staat bent al uw vastgoed- en facilitaire processen te beheren.